Agnieszka i Krzysztof z Warszawy

Witam,

Naszą podroż życia do Australii zorganizowało biuro podróży Novagra. Oczywiście na początku mieliśmy wątpliwości w załatwianiu wszelkich formalności przez Internet. Niemniej jednak wiedza o uczciwości Australijczyków i zdrowe podejście Rona zwyciężyły, zabukowaliśmy wycieczkę, zapłaciliśmy i już 4 miesiące potem siedzieliśmy w samolocie do Sydney.

W Australii chcieliśmy sporo zwiedzić oraz aktywnie odpocząć. Ron zaplanował wycieczkę wyłącznie pod nasze potrzeby. Trasę rozpoczęliśmy od Sydney, poprzez Ayers Rock, a następnie z Cairns polecieliśmy na niebiańska wyspę Hamilton, gdzie spędziliśmy tydzień ucząc się windsurfingu, nurkowania oraz pływając z rybkami i żółwiami wśród różnokolorowych koralowców. Ze smutkiem wracaliśmy do kraju z najpiękniejszego na świecie wybrzeża „COLD COAST”. Do Polski przywieźliśmy ze sobą wspomnienia o zapierających „dech w piersiach” widokach i 2000 zdjęć(oraz oczywiście chęć kolejnej wyprawy, może na dłużej…).

Organizacja podróży i poszczególnych wycieczek w samej Australii była doskonała. Wszelkie podpowiedzi Rona okazały się bardzo przydatne, a zaproponowane hotele na wysokim poziomie. Nigdzie wcześnie (a zwiedziliśmy już trochę) nie spotkaliśmy się z tak znakomitą organizacją.

W samej Australii mile zaskoczyła nas życzliwość, otwartość i swobodne podejście do życia Australijczyków. Prawdopodobnie wspaniały klimat i ogólny dobrobyt sprawiają, że Australijczycy sa tacy szczęśliwi. A pomyśleć, że spodziewaliśmy się tam zastać pająki, jadowite węże i krokodyle w wannie... Wszystko jest inaczej: wychodzisz z samolotu o innym czasie, innego dnia i o innej porze roku. Nie ma się, nad czym zastanawiać - Australia czeka!